Ångest

Jaha. Då va dä dax ikväll. Elin ska ut mä sina flikkor. Äntligen tänker ni nu. Attans tänker jag även att dä förmodligen blir myyycke trevligt. Men jag tror jag kommer ringa förbjudna samtal å tjata lite för mycke om onödiga saker mä fel personer å sånt. Eller..dä vet jag nästan..inte bara tror. Därför ber jag om ursäkt redan nu för allt tokit! Förlååååt! Lika bra. Å Malin, jag vill inte att du somnar utanför taxi..å JAG sitter fram i den om så blir fallet. Jag ä ju grym på å förhandla.


 

Idag har jag jobbat. Tokmycke pensionärer där ute bara. Å va dom tjatar om allt. Dom vill ha filt för dom ä för varma..då hämtar jag ett tunnare täcke..men då kan dom inte ha synteeet..åååh! "ja men då springer jag ner igen...inga problem..sådääär nu har jag hittat en filt till dej..neej då dä va inget besvärligt alls! Glaaad pååsk :D" Jo dä ä visst problem å besvärligt för jag vill åka heeeem! men jag är SÅ trevlig på jobbet så ni anar inte. Jag fick en liten kyckling..den gav jag te Ida. Jag gillar inte marsipan. Kunde ju inte dom veta.


Jag har klädångest. Jag tror jag får be om expertråd.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Jag ska också festa till det lite i kväll så det gör absolut inget om du ringer till mig och är jobbig.

2007-04-07 @ 17:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback