Då va dä gjort. I've been pejron igen.

Harrys igår. Hm,,va ska man säga. Pejron. Å så blev vi fotograferade av självaste Pejron himself.,,hur ironiskt ä inte dä egentligen? Före på toan går vi. Uuuscha! Men Tanja blödde ju på foten lixom. Fattar ju alla att vi inte kan stå i kö då. Å så kan man låssas ha massa ex man hatar på stället.

Å försöka få gratiskorv genom å sjunga luciasånger för korvgubbarna. Dom tände tydligen inte på dä för inte fan fick vi nån jävla korv.

-Men gud va bruna ni är!

-Jaa..men vi bor ju i Spanien..vi ä ju bara hemma nu i påsk.

Stackars han. men ingen raggar ostraffat.

Tanja vill ha läppglans av mej. "men jag har ju herpes" "äh..1 herpes, 2 herpes, 3 herpes. Så nu har jag dä oxå." Men där ljög ju vi igen. Jag har inte herpes.

Gick ju bra för dej igår Malin! Duuuktig!


Vi råkade även bli kära i en statygubbe där inne. Han fick va mä i vårat gäng. Han va liiite stel där på dansgolvet men han dög bra ändå..jättegullig..å ingen annan får ju ta på han!

Å så kom våran käraste låt. Poison. Då va vi tvugna å ringa Boris för å bevisa vilka rockbruttor vi är. Hm.

Resten lämnar jag åt era fantasier, jag har inte mycke mer å säga om kvällen. Pass på frågor.Men nej! Jag hånglade inte mä nån. Skulle aldrig falla mej in. Inte här. Inte nu.

Å veeet ni. Jag är knappt bakis ett dugg. Köttfärslimpa hos pappa står på schemat.

Å sen fest ikväll igen. Jag har kommit in i stimmet igen. Grattis Elin

-Elin, du kan ju inte prata sådär. Dä ä ju på tok för gulligt- citat who?


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Du verkar ha haft de kul igår. Det hade jag oxå :D

2007-04-08 @ 13:25:36
Postat av: jenny

Så ho är dö nu.. Hela det där samhället är la dött snart =/. Gratis korv.. ni får komma till linköping och festa, här är di mkt snällare o inte lika snåla som i småland! ;)

2007-04-10 @ 17:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback