goodbye my lover.

..sitter hos mamma..ensam mä en katt i knät. Plockat 4 fästingar på han idag. Herregud ä dom inte lite vääl tidiga.. ..eller ä dä bara som dä känns kanske..
..glidit lite mä Sofie idag..lärt henne hur man kör bil a la Elin..
..ska köra mormor te läkarn snart..
..regn i Hultsfred..
..jobb imorrn 07.00 efter en å en halv vecka ledigt..jag som skulle shoppa jeans mä mamma..fan då!..
..
nu ska jag gå ner å tofsa en hund. Hon har kliat bort den. Hon ser nog inget..

                                                                                                     
                dä ä inte ofta mina rubriker hr ihop mä texten har jag märkt.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Regn i hultsfred? Är det möjligt? Här är det kallt istället :S Kommer nog ett nytt vinterhalvår snart.
Då fryser alla fästingar ihjäl.

2007-04-03 @ 16:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback