goodie.

Ikväll har jag myskväll mä min skruttunge. Synd att hon går å lägger sej halv sju bara. Men jag får vila upp mej ikväll för man vet aldrig vad som händer imorron.

Shoppat idag igen. Dä va ju förbjudet senast igår. Har jag glömt dä? Eller?! Men en tröja..behöver man ju..alltid. Jobbat 3 timmar oxå. Lagom är bäst. Varit ute å gått mä hundar jag är hundvakt åt i helgen. Men nu har jag gett över ansvaret till min lillebror.

Nu hinner jag inte mer. Men bara för å slippa gnäll offrade jag en blogg även idag. Otursdagen. Jag har inte haft en enda otur..ett enda otur? Hm. Språksvårigheter. bye.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Jag har haft otur. Skar mig på en konservburk :(

2007-04-14 @ 10:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback