Grejjer om mej.

®vet du att®


♥.jag sover mä strumpor för att jag hatar när mina fötter är i kontakt mä lakanet.

  ..ja..jag tar av mej dom när jag inte sover ensam. .Vilket jag alltid gör nuförtiden..alltså strumpor på..
♣ Ibland tar jag kläder från tvättkorgen. 
  ..gräver inte.,tar dä översta.

♥ Min syster lurade mej när jag va liten att jag bara var sommarbarn å snart skulle åka till mitt riktiga hem igen.

  ..jag blev jättelessen å hade ett djupt samtal mä Olle, våran labrador på den tiden..

♣. Jag äger en häst en katt, å en kanin..å en hund.

   ..endel har ingen aning..

♥ Jag har spytt mitt i ett hångel.

   ..jag hann nätt å jämt vända bort mej. Jättepinsamt. Blev inget mer hångel där inte.

♣ Jag HATAR å kolla på film.

  ..bjud inte mej på bio. Tack.

♥. Aldrig ens har provat å röka en cigarett.

   ..kalla mej tönt om du vill, själv tycker jag att jag ä duktig som få.

Ska döpa min unge till Sune trots protester.

   ..om jag nån gång får nån liten knott. Ung fräsch rökfri Pappa som gillar mysiga hemmakvällar å  långa promenader i skogen sökes.

♥ Punkt nummer 8as eftertext var ironi.
   ..Men Sune var INTE ironi.

♣. Är grym på å prata från kinden.

..man tar in luft i ena kinden å kniper igen vid tänderna å när man långsamt låter luften gå ur pratar man å då låter man som Kalle Anka men bra mycke tydligare. Hänger ni mä? Börja träna!


Publiken säger
Postat av: Visste allt!

Visste ju allt redan, allt vesäntligt. Tror visst du söker en pappa till dina barn, den senaste tiden är det mycket barnsnack. Hade jag fört det på tal för 1 år sen så hade du inte alls blivit lika imponerad. Intressant

2007-04-14 @ 14:57:02
Postat av: pop-mört

Spytt i ett hångel hihi varför blev det inget mer? hihi

2007-04-14 @ 18:08:32
Postat av: malon

du är oolig elin! tycker om dig /yout friend malin - som läääärde dig prata kalle anka =) (det är en merit vi kan ha i vårt CV! vem vet när den riktiga kalle-prataren dör liksom?)

2007-04-14 @ 19:49:49
Postat av: jenny

hahaha kommer så väl ihåg när vi satt i erat kök och pratade i kinden. Nu för tiden kan jag bara säga "hallå" som nån jävla papegoja!

2007-04-15 @ 15:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback