Öl.Social.Populär.

Ja,,sådär kan man kalla min lördagkväll kort å gott. För å göra dä lite längre å jobbigare för er å för att jag ska ha nåt å blogga om kommer här en resumé.

® 50 års kalas hos Maggan. Först va jag en blyg Elin å tyckte dä va pinsamt mä så mycke folk. Dä bjöds på bål å grejjer..efter ett glas blev jag lite mer tuff Elin. Sen började folk prata om hur fin jag va. Då blev jag blyg igen. Jag har ju inte lärt mej säga Tack än. Annelie tyckte jag va så fin å brunbränd. "Du är så sööt Elin! Som en liten prinsessa precis!" Nej! Å Happe kunde inte förstå varför inte pojkarna stod på rad efter mej!"Förstår dom inte?!"  Jo, dä ä väl dä dom gör.  Å Therese..hon tyckte mina ögon å ögonfransar va skitvackra. Jahaja. Slut på smicker tack!

® Efter kalasandet åkte jag hem. Dä drogs i lite Harry-trådar från olika håll. Men dä blev lite för sent allting till slut. Men jag hann öppna en öl. Jag kände mej som en ensam alkoholist en lördagkväll i Hultsfred. Dä finns gott om sånna, å jag va en av dom. Therese ville ut, Kristin ville ut, Tobbe å dom skulle ut. Dr.Alban va på Harrys. Men allt är tokit när man sitter långt ifrån varann å ingen kör. Attans bananer.

® Dä fick helt enkelt bli lite Postkodmiljonär-tävling mä Flän. Jag vinner nästan jämt. Å ljuger gör jag oxå då å då.


Publiken säger
Postat av: T.P.

Inte Dåligt mä komplimanger.. Å dom har ju heelt Rätt!! =)Känn dig stolt! Attans att ni inte kom iväg till Harrys.. Va rätt kul faktiskt.. men dä va inte mycke kul folk..

2007-04-29 @ 14:35:14
Postat av: anders 13

jojo jag tackar jag igår hade du inte närheten av en chans att slå mig...ska man ljuga får man ju ljuga så att folk kan tro på de man säger

2007-04-29 @ 15:02:47
Postat av: Anonym

Harrys var ingen hit kan jag tala om :P Medelålder på 43 år ungefär och jag räknade till minst 26 rutiga skjortor...

Postat av: pop-mört

Om du fick så mycket komplimanger från olika håll måste de ju ligga något i vad dom säger ;)

2007-04-29 @ 18:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback