Tobbemongo.

Just nu sitter jag å pratar skit mä tobbe. Ordagrant. Eller kan vi kalla dä viktiga fakta om folk som vi inte känner. För vi är inte elaka. Vi bara pratar om dom.

Här kommer ett litet smakprov på hur han är ..inte i sammanhängande ordning direkt.. Å då förstår ni att

jag INTE blir kär i en sån. Nu gör jag dålig reklam för han märker jag. Haha..sorry Tobbe. Jag är elak.
Men han har ny dubbelsäng flickor. Go for it,


Tobbe säger:
nej förlåt!

Tobbe säger:

jag känner faktiskt ett visst ansvar för dig

Tobbe säger:

Jag har nageltrång på vänster stortå!

Tobbe säger:
På tal om det.. jag satt ju på balkongen igår och solade lite med en kompis.. tror du inte den människan kommer och går förbi utanför då..

Tobbe säger:

gömde mig fort som fan!

Eliin säger:
haha..varför bjöd du inte upp miss.långben för?

Tobbe säger:

nej inte min typ riktigt

Eliin säger:

hon ä ju redan upptagen till råga på allt.

Tobbe säger:
stackars honom!

Eliin säger:

han tycker förmodligen om henne..eller tar han henne bara för pengarna

Tobbe säger:

Så rika är dom inte.


I alla fall har jag varit duktig-Elin idag igen. Sprungit å bärt mej åt mä sit-ups å grejjer. Känner att mitt överflödiga fett borde försvinna.


Publiken säger
Postat av: Tobbe

Klockrent!!

2007-04-01 @ 11:46:23
Postat av: Anonym

borde jag kunna lista ut vem miss långben är? känns så faktiskt... *malin anar*

2007-04-02 @ 08:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback