04,31 fick jag ett samtal.

Inatt hände nåt skumt. 04,31 började min telefon tokringa. Jag tänkte att Jösses, va händer. Jag ä ju lixom ledig. Dä va Tanja. Men trött som jag va fattade jag lixom aldrig riktig så jag stängde bara av ljudet. Sen kom jag på när jag vaknade 07,49 att shit..va hände inatt?  Kollade på telefonen å ja, hon hade ringt. Jag ringde upp henne å frågade varför hon ringde mej halv fem. Hon fattade ingenting. Hon hade ringt mej i sömnen. Haha. Attans va pinsamt dä kan bli för dej om du ringer nån annan än mej och personen i fråga svarar..
´
Nu städar jag. Fast jag funderar på å åka å sola solarie. Dä får man efter en sån här skitsommar.
..dä ä oxå en bra prioritering när man är pank lixom..

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Klockan är 11,34 och du har redan bloggat två ggr. Fan va efektiv du måste va

2007-08-21 @ 11:35:24
Postat av: Jennie

Gött mä solarie ju.. Gör du rätt i, får man absolut efter en sådan här PISSIG SOMMAR!! Jag köpte mig ett för några veckor sedan... =)
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback