Aktiva flickor i Hultsfred

Idag ringde Tanja å väckte mej..07-45
Jag: Aaaaa..
Hon sjunger: Upp å hoppa din lilla loppaaa vi ska ut å gååå wooohoooo
Jag: Mmm..
Hon: Gå upp nu å klä på dej å gå ner för jag kör ut ur storebro nu.

Förstår ni vilken misär jag lever i?
Men i alla fall har vi avklarat 1 timmes promenad nu..å dä känns jäklans bra.

image167
Jag bjuder på en spegelbild helt enkelt å säger:
GOMORRON

Publiken säger
Postat av: Jennie

Vettigt gjort av Tanja. Klart ni ska ut o gå... O hallå 07.45 då har ju halva dagen redan gått ju... Snacka om lat!! Men + i kanten te dig (er)
för att ha gått i 1 timme ;)
Du kanske ska "låna" Emil en vecka.. Han vaknar allt som oftast mellan 05.00-06.00.. JIPPI!!!!
KRAM

Postat av: jenny

Men det bästa med att träna på morgonen är ju att man kan va nöjd resten av dagen =)

2007-08-23 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback