borde hit å borde dit

..jag har en ihopfällbar spjälsäng mitt i köket. Den är jätteivägen. Men jag kan fan inte fälla ner den..jag har försökt men jag blir bara vansinnig..så den får stå där te jag får smart besök nästa gång..


 Jag borde försöka ringa till miss.Tanja. Men hon ä så jävla onåbar nuförtiden så jag tror jag låter bli.

 I hate dä där Heeeeeeeeeeej.
Å ändå har jag likadant å har lika roligt varje gång ni inte fattar att jag inte svarar.

Idag hade jag roligt på jobbet. Dä är ovanligt.
Alex Schulman svarade på frågor från radiolyssnare.
han är lite av min idol..jag borde ha en plansch på han över sängen.

Jag har så mycke borden inom mej. jag borde dä ena å dä andra men inget gör jag.


Publiken säger
Postat av: Fredrik

hej elin..shit va bra du är på allt du gör..

2007-08-09 @ 17:37:44
Postat av: Emma

Borde ja.. jag vet precis vad du menar.. =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback