Dä här ä inget rop på hjälp alltså.

         
Alltså. Såhär ser jag ut i håret för tillfället. Frågan är om jag ska behålla mina ljusa tofsar eller om dom ska få en annan färg. Men för all del, jag ber inte er om hjälp för ni vägrar ju kommentera i alla fall.


Publiken säger
Postat av: Emma

Jag tycker du e fin som du e.. =) och jag tog inte din rem.. hade nog med min! Måste planera in enn singstarkväll snart.. en på redis alltså!!

Postat av: anders is back

här sitter man och läser vad som har hänt när man vart borta och så får man se de här..."Vi ringde lillebror. Han är på augustibuller. Utan pengar till varken mat eller tågbiljett hem."... om ´du mins rätt så kunde du ringt till en TK som kunde hjälpt din kära bror....lr iaf fått en date med honom

2007-08-05 @ 20:16:52
Postat av: Jennie

Tycker du ska behålla dina ljusa tofsar... E ju sommar o sol då ska man va ljus.. =)
Kram

2007-08-05 @ 20:32:34
URL: http://jenniegson.blogg.se
Postat av: Fredrik

hej elin..shit va bra du är på allt du gör..

2007-08-05 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback