Dagens mejl.

"Hej!!! Woww!! är du för reell? eller är du en ängel?...du se ut sååå sött!!! verkligen vacker!
Önskar dig en trevligt vecka!"

Dä där hade dimpt in i min lunarmejl. Klart som fan dä känns i hjärtat varje gång jag tänker att min lunartid är förbi å att jag borde agera lite mer vuxet.
7 år är lång tid. Dä kallas separationsångest.

Publiken säger
Postat av: Mickan

Visst är det jobbigt? Man liksom loggar in en gång ibland, även att man vet att ingen skickat något. Man har den kvar för att hålla kontakten med gamla kompisar som man ändå inte håller kontakten med. Man skriver ju inte med dem ändå och gör man det så är det på msn. Så det enklaste vore ju egentligen att bara trycka på ta-bort-knappen. Om det ändå vore så enkelt.. jag kan det bara inte, tänk IFALL någon skulle skriva till mig där om tre år?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback