Das tripp in pics.

..för övrit tystnade en mä lite överdriv  fullsatt resturang igår när Holm skulle hoppa. Ingen sa nåt, ingen åt. "........Neeeeeeejssschhj!" 

Å så hade vi bra mä kommunikationssvårigheter. Den där extrem-skånskan är fan inte lätt å förstå sej på alltså. Till slut varierade jag mej rätt rejält för å inte bli tjatig. Jag gick runt på. Va?! Ursäkta? Va sa du nu? Jag hörde inte ett ord av dä där! Jag har inte fattat hälften av allt du har berättat nu!. Å fylle-skånsk-sluddret är inte lättare. Jisses.


1. Dä exemplariska boendet.
2. Min dator jobbade på högvarv.
3. Spelet som jag va värdelös på.
4. Ekke å Hilding mä extremt manliga drinkar.

Publiken säger
Postat av: Jennie

Vem är vem av dem?

Postat av: ekke

Ekke e han me bögi rosa tröja

2007-08-30 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback