en knäpp häst å en levande Elin

..först å främst..jag överlevde..men dä va knappt...hon va ingen toppenhäst idag. Hon bångade å inte vill gå framåt..ner i diket å upp på bakbenen..å där satt  jag å försökte få henne å försöka fatta att jag faktiskt bestämmer. Efter ett tags bråkande fattade hon att här gör man inte som man vill inte. Bra hästen. Imorrn ä dä väl dax igen.
Ä man hästägare så är man.
Min tripp i bilder.
å som vanligt..tryck på dom för förstoring.


1. Ett stycke häst intagen från hagen
2. Jag borstar så hon blänker å jag blir trött i armen


3. Steg ett, sadel på
4. Steg två, träns på
5 å 6. En häst klar för marsch. Å Emma å kidsen som publik
dom tänker nog att dä ska bli kul å se om hon kommer upp den där osmidiga

7. Då va vi iväg
8. Bevis på att jag verkligen sitter på.
9. Dä  går bra dä här. Fint i lönnebergaskogarna.

Publiken säger
Postat av: Emma

Tillbaka till dom gamla goda tiderna =)

Postat av: jenny

nååå härligt med en ridtur?
låter som en unghäst med allt trots haha =)

2007-08-13 @ 22:00:18
Postat av: ekke

haha..
snacka om genom förarens ögon ^^

2007-08-13 @ 22:07:48
Postat av: Mickan

Åh jag vill också rida!! Det var så länge sen=)

2007-08-13 @ 23:07:23
URL: http://miickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback