Ett gott skratt lever man länge av har jag hört.

..jag har så roligt nu för tiden..idag började dagen mä en promenad mä Tanja..jätteroligt..Nu sitter jag här å äter frukost å går igenom mina favvobloggar..å så kommer jag in på favvo nr.1 Alex Schulman, kollar på klippet, å maten nästan flyger ut ur munnen på mej. Så roligt är det. Dä ä sånt jag tokskrattar åt. Dä ä kind of min humor. Jag vet inte hur länge jag skrattade åt dä. Egentligen är dä så tråkigt som dä kan bli. Men så jävla roligt. Förlåt mamma!

Marie säger
Elin varför svär du så mycket i din blogg?
Eliin säger
För att jag måste bevisa hur förbannad jag verkligen är.

Men i dä här fallet ä dä ju inte förbannad jag är. Huum.

Publiken säger
Postat av: Jennie

Visst e´re gött m morronpromenad. Har jag o Emil avverkat nu iaf...=)
KRAM

Postat av: Anonym

Om du ska dit lär vi ses... Tror jag. Suck. Men WTF, måste ju se om jag lyckas stå emot Fixet, mycket spännande.

2007-08-21 @ 09:57:04
URL: http://igobananas.blogg.se
Postat av: Anonym

Om du ska dit lär vi ses... Tror jag. Suck. Men WTF, måste ju se om jag lyckas stå emot Fixet, mycket spännande.

2007-08-21 @ 09:57:14
URL: http://igobananas.blogg.se
Postat av: malin

Antar att du är kommentar 50 i videoklippet med Calle;-)

2007-08-21 @ 19:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback