ett utsatt ego.

..jag blev utmanad igår..jag sträcker på ryggen för dä..för dä ä min första bloggutmaning någonsin. Taaack för den!..jag måste komma på 8 saker om mej själv som ingen vet..eller, inte så många i alla fall. å sen måste jag utmana 8 till. Jag ska klura på dä där. Jag åker te stallet å tar mej en funderare.

jag fick även en  fråga igår..den löd ungefär; Vill du agera modell åt mej ur ett konstnärligt syfte?
Min reaktion blev världens skrattanfall. Högt å länge. Å mitt svar blev "Hahahaha jag känner mej inte direkt som en modell av rang" Men dä va tydligen absolut ingen fara..dä va den naturliga skönheten han ville åt. han tillät även alla mina skavanker som jag ärligt berättade att jag hade. Men envis å tjurigsom jag är så tänker jag då rakt inte bli avmålad.
Men förstår ni va som är på väg å ske. Snart är jag kändis. Nu har jag fått porrfilm-erbjudande å modelljobberbjudande..För fan be mej va mä i Big Brother eller nåt. Då ä jag mä!

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Hahaha.. Big brotherelin :D

2007-08-20 @ 15:48:42
Postat av: Emma

Du har ju alltid dragit nytta av alla andra kändisar.. bra om du blir en egen ju =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback