..förbjuden bloggning..

..ja..såhär får man inte göra. Man får inte blogga när man är pejron. Å pejron skulle vi ju sluta säga. Men dä går lixom inte, dä har förföljt oss flera år. Men jag gör dä ändå. Jag gillar å bryta mot blogglagen. Varför jag redan är hemma? För att jag vägrar räkna träskor på Harrys bland alla räääggers å hulingen har jag aldrig nånsin gett tio poäng direkt. Endel mess man skickar ä för övrit rätt onödiga. Men om man raderar dom, då finns dom inte å dom har aldrig nånsin existerat. Kom ihåg dä. Nu borde jag sova. men jag ä pigg som en mört. Jag kanske ska ta å gå igenom hela telefonboken å ringa. Warum inte..

I alla fall avslutar jag dä här nu mä risk för å let the secrets out annars. Gonatt.

Publiken säger
Postat av: Emma

Men jag är ju inte typen som skriver hatinlägg ju..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback