..hon är dålig..

Tanja ringer..ca hela morron har vi haft telefonterror.

Jag: Ja hejsan dä ä Elins telefonist.
Hon: Låt mej prata mä Elin omedelbart
Jag: Dröj ett ögonblick ska jag koppla dej. Di do di do do. Heej dä ä Elin.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag: Hola!
Hon: Hola! Jag kan inte ååka.
Jag: Varför?
Hon: ..jag har fått fete-mens. Alltså värsta.
Jag: Sluta..dä va för dåligt. Haha.
Hon: Haha, jag men vafan. Du svarade ju så snaaabbt.

Vi har kommit fram till att vi ALDRIG börjar ett samtal normalt. Hur bråttom vi än har.

Å nu har jag brått. För nu är hon på väg å hämta mej. Hörs imorrn igen gott folk,.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback