Hör nu på go vänner..

.,jag är iNtE sugen på Harrys. Hur ä dä möjligt?!  Istället kanske jag tänker tillbringa kvällen på en träbänk i Silverdalen gluttandes på fotboll. Dä ä ju inte så tokit dä heller egentligen. Men, förmodligen börjar Harry-tarmen rycka lite senare. Just nu ä jag bara trött å hungrig.
Emma ska komma hit mä pastasallad. Yes, I'm a bortskämd liten dam.

Jag försökte komma i fredags-stämining på jobbet. Fullt ös p3. Dä gick rätt bra ett tag.
Jenny va mä på mitt lilla disco.
Har man inte kul på jobbet får man roa sej så gott man kan lixom.

Jag provar mä lite LifeHouse..dä gick bra som uppladdning sist.
Wooohooo.

Publiken säger
Postat av: Jennie

Du får gå på Harrys imöra. Då ska vi dit =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback