hurtig me.

..jag har gått två promenader idag. Dä värsta mä mej är att jag anser att jag kan äta mer då..dä blir lixom en enda stor ond cirkel alltihop. Jag kan alltså lika bra skita i å gå..å äta lite sådär lagom för mycke. Eller så går jag å äter skitförmycke. Dä ä lite förvirrande alltihop egentligen.

Snart åker Flän ifrån mej. Dä betyder att jag kommer vinna varenda tävling.
Å så kommer jag få lyssna på Winnerbäck å Håkan.Massor
Men va du än gör Flän..när du kommer hem..
Kom ihåg mej då!♥

Publiken säger
Postat av: Emma

Du har ju mej ju.. =)

Postat av: Frida

Hej!
Jätte kul att ni frågar mig, men jag känner inte alls för det nu iaf. Men hör av mig om jag ändrar mig såklart. Annars hoppas jag att d blir fler gånger vilket jag tror!

2007-08-14 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback