Jag hatar: därför att:

..idag när jag va ute å gick mä min häst, notera att dä är mina andra promenad för dagen, då gick jag å tänkte på en massa människor jag nästan-hatar. Jag tänkte att jag skulle rada upp dom här i bloggen. Rätt upp å ner bara. Jag skulle skriva deras namn å sen skulle jag skriva allt som gör att jag hatar dom. Toppenidé tyckte jag å tog ett gjädjeskutt å ett vårskrik där mitt ute i ingenstans. Men, sen kom jag på att varför i hela friden ska jag flasha ut mä namn å grejjer när alla andra skriver the first bokstav å diverse andra fjolliga smeknamn? Så nej. Jag gört inte. Inte idag. men som jag brukar säga; när jag har pms, då jävvlar hamnar ni här..loosers

Å där svor jag igen. I'm sorry mama.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback