..mitt nya jobb å jag..

..en period igår kväll hade jag skittråkigt..jag hittade ingen å jag va trött på alla. Då hängde jag mä vakterna vid ingången  lite....jag sa "hej å välkommen" till dom som kom. Sen testade jag även kolla-stämpel-jobbet. Stämpel? Folk visade å jag lät dom gå. Jag var briljant.

Å nu är dä konstaterat. Jag ska aldrig mer jobba bakis. Någonsin.

För övrigt har jag tydligen bjudit farbror Bert på mitt bröllop snarast. Så Flän, dä ä nog bäst att du stannar hemma.
Å så har jag nästan lovat å åka till Ulricehamn i helgen som kommer.
Gratis hårklippning å allt blir dä där. Dä vore ju ganska på sin plats egentligen.

Publiken säger
Postat av: Emma

Bra att du testar lite olika jobb.. det kanske kan hjälpa dig hitta rätt i framtiden..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback