Mr. Brasilien

Först: Svaret. Tänk va lite trolleri kan göra
----->------>

Dä va såhär. Jag har ingen aning om vem han är. Men. Jag va på brasiliansk dansupvisning i Spanien. Han va mä. Han dansade å showade mä eld å grejjer. Hur snygg som helst va han. Jag blev ju såklart lite kär.
Efter uppvisningen gick alla. Även vi. Jag blev pissnödig. Jag sa te mamma å Cilla å vänta.
Å ironisk å jätterolig som jag är sa jag att Kommer han nu kan ni ju ta ett kort.
 Å på dom 2 minuter dä tog för mej på toa. Ja nog fan hade dom kommit. Å mamma å Cilla njöt under deras armar
Hur dålig tajming får dä bli. Jag trodde inte på dom förrän jag såg bilden. Å va kaxiga dom va
Men nu har jag fixat till bilden..eller..Ekke har.
Så..obs..bilden är arrangerad
Men jag tycker vi passar bra. Faktiskt.
 

Publiken säger
Postat av: Emma

Men det kallas ju lakridsremmar ju =) sen finns det ju olika sorter..!!

Postat av: GRR!!

Du ska inte bry dig om andra killar än mig, hur många gånger ska ja behöva säga det?

2007-08-10 @ 19:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback