part 2. sista delen av sagan.

Skriver man part 1, så måste man förmodligen oxå skriva part 2.  Men egentligen vet jag inte om jag kan dela mä mej av så mycke mer. Vissa saker ingår ju i den där såkallade tystnadsplikten.
Men i alla fall, en Tanja å en Elin på bortaplan, dä blir inte mycke bättre än så. Man går in i nån typ av jagharingenångestshitvakulalltär-form. Inget känns jobbit. Inte ens när Boris kallar oss svin i varannan mening. Antingen är man ett svin eller en jävla idiootjääävel. Dä ä sånna dom är, the Etuna-rockers. Men innerst inne ä dom mjukisar å torrbollar som inget annat.

Jag: Men orka dryyyyyygt...!!
Tanja: MÄ EEER!!!!
Vi kan konsten å fylla i varandras meningar. Här va vi arga på motorcyklister.
Dä va ett fasligt liv

Jag läser karta. Tanja kör.
..vi fick för oss att antingen skulle vi få ´punktering eller dö på 34an..inget av dä hände..
..å så levde vi lyckliga i alla våra dar..

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback