pejrig

..jag börjar dagen mä ett glas pepsi max..här ska grundas för marknad..frukost är överskattat när jag inte jobbar..
..emma ringde å väckte mej..jag svarade mest Mmm på allt..sen sa hon att nu går du upp då. Jadå, sa jag å tryckte av å vände mej om å sov vidare..så ja, nu vet jag inte riktigt vad som är bestämt. Emma, tell me.

Va en sväng på förmarken igår. Eller ja, hos Tobbe först..där uppkom lite skrällar. Sånt där som man inte får missa å berätta för fröken mej. Å en liten toksöt bäbis va mä som jag inte kunde slita ögonen ifrån. Dä va jag å bäbisen.
Å så en massa gamla pärlor som dä va längesen jag såg. Men jag blir ju blyg när jag inte är tillräcklig pejrig.
ickepejrig Elin: Hej, jodå dä ä bra..hur ä dä själv? å så tänker jag låt mej va nu. gå härifrån tack.
pejrig Elin: Heeeeeej,.dä ä braaa..sjäääälv? å så blir dä kramkalas å en massa tjat om att gud va längesen dä ä å vi mååååste börja höras mer å sånt..
men gör man dä? Nej.

Pejrig får bli dä nya ordet. Smaka på dä. Pejrig.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback