pinkyslings

..jag börjar jobba om 2 timmar. Jag vill inte..i hate jobba kvällen..dä ä tråkit, dä ä ensamt å dä ä segt..
..å idag kommer alla golfare till bygget, dä får bli stängda dörrar tidig så jag slipper se dom i sina rutiga tröjor å finbyxor å skärmkeps..så går dom där å stroppar omkring.

Jag borde gå å fixa håret

and i want my pinkyslings back

Imorrn blir dä en tur till Virserum som dä verkar. Förmarken kräver sitt party. Dä ä ju lite av en tradition.
Min icke-festande-vecka verkar alltså gå käpprätt åt helvete.
Bra karaktär Elin. Mycke bra.

Publiken säger
Postat av: Dag

Snack, du är ju hur fin som helst i håret =)

2007-08-02 @ 11:36:17
Postat av: malin

Håller med Dag du ser ju skit bra ut i håret ju.

2007-08-02 @ 21:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback