sex på höskullen nån?

..jag råkade yttra ett par ord fel förut hos Emma å Gerry.. jag sa:
"ska jag ha barn ska dom fan va gjorda på höskullen!"
..å på direkten började Gerry leta efter sin telefon..jag bönade å bad han å inte messa dä. Om du har gjort dä, då vet du att jag tar upp DM-finalen igen va? Du vet när du missade öppet mål?

Jag laddar för party. Ikväll är dä dax. Mamma ska mä, Håkan ska mä, Maggan ska mä å Anette ska mä.
Å Kristin. Dä ä hon å jag å gammeltackera.

Hej hej pinsamt imorron. Ni kommer få veta ett å annat ni kanske inte vill.
Jag ber om ursäkt redan nu för dä mamma.
Jag ska inte dra upp kräks-på-hånglet-histiorien. Den är mest pinsam.
6 innan tolv idag betyder 666. Just den här dagen. 6 månader å 6 dagar lixom..

Dä känns så bildfattit här så jag bjuder på lite av varje.


1. Vem har nånsin sagt att dä ä jobbigt å va barnvakt?
2. Jag å finaste Adam
3. Jag å mitt så kallade levebröd. Tanja.

Publiken säger
Postat av: Gerry

skickt..

2007-08-25 @ 20:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback