sommarkrysset i all sin glans

Fjäsk hjälper inte för å få mej till en trevligare människa. Men vissa förstår inte dä.
Ingen massage idag heller? Nej!
Du är hopplös! Aa.
Å sen gick dä en kvart, sen fick jag ett glas juice. Tänkte du ville ha nåt å dricka i den här värmen så jag kommer mä lite jucie! Här drar jag världens längsta suck  å säger bara 'a, ställ den där då!'
Jag drack den inte. Min otacksamma jävel.
Händelsen utspelar sej på mitt jobb alltså. Ni vet ju att jag inte tycker om endel där.

Jag har varit ute å gått idag. Igen. Jag, Emma å lillplutt. Jag påbörjade en gånglåt som jag tänkte vi ska sjunga varje gång nu så kommer dä inte kännas lika jobbigt. "Här ska brännas fett woohoo"..längre än så kom jag inte..
..fortsättning följer när jag kommer på lite mer motivationshöjande fraser..

Om min fredagkväll va tragisk så vet jag inte va man ska kalla min lördag. Värdelös? Ja, varför inte.

♥Imorrn anländer min stjärna♥
♥Ami Q♥

Publiken säger
Postat av: Emma

Var är du??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback