Söndag.

..uppe tidigt märker jag..kan ha varit för att lilla Skrutten ringde å väckte mej. Dom ville gå en promenad runt spånskivan..dä känner jag mej inte riktigt upplagd för..inte än. Jag har ett lägenhetskaos å ta hand om eftersom jag helt enkelt flydde från dä å moved in hos Tanja istället. Men nu så, idag ä dä dax.

Min tredagars ledighet är i princip över. Dä går fort när man har roligt. Igår hade jag roligare än på länge. Oväntat besök av Boris. Han fick äran å följa mä te stallet. Tanja bangade ridturen. Men han däremot..han va totalt jävla livrädd, men han red. Å jag vet inte när jag skrattade så mycke åt nån sist. Herrejösses. "Faaaart" Hon fattar inte ordet fart! Å han fattade inte hur man höll i sej. Så där satt han utan knappt nån balans å sprattlade mä armarna. Men efter lite instruktioner höll han i tyglarna å kunde till å mä stanna henne. "Åh jävlar..jag kunde..såg ni..hon stannade"  Dä va en stolt Boris som hoppade ner från hästen.

Nu måste jag städa. Måste. Men sen om ni råkar störa mej, dä kan ju ingen rå för. Underförstått: Do it!

Publiken säger
Postat av: katri

du är utmanad... tjingeling =)

Postat av: katri

japp det tycker jag absolut =)

2007-08-19 @ 12:08:11
URL: http://minkei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback