Strålande bäbisar.

Emma föreslog precis en naken familjebild. Ida ligger i min soffa å skriker Hjäälp meeej. Å Adam klappar händerna. Å jag, jag bara sitter här. Vi har alltså en liten mini-familje-middag. Väldigt koseligt faktiskt.
Jag är fortfarande kluven inför Harrys alltså. Jag tror dä hänger på Tanja. Hon jobbar ju. Å som bekant går dä ju inte nåt vidare utan henne oftast. Mitt levebröd. Men, efter en å annan sutt i sugröret så ska jag nog klara mej. Peppa mej please..

Nu ni..nu ska här fotograferas bäbis i min pälsmatta. Den vackraste lilla bäbisen man kan tänka sej.
...resultat kommer snarast. Han suger lite tutt nu så han ska bli glad å inte tjuta på korten..dä ä inte så fagert..

Publiken säger
Postat av: Anonym

Det finns alltid en dörr öppen hos mig =) You got the number =D Blir hur kul som helst! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback