Tragedi tragedi tragedi

Dä går bra dä här. Jag är en bra tillfällig mamma. Vi har varit i lekparken, på promenad, vi har ätit gröt å hon har druckit välling. Å nu sover hon som en prinsessa.
Å imorrn ska vi upp tidigt å gå till dagis. Sen jobbet. Äkta mammapoäng.

En stor katastrof har skett. Gigantisk. Min etta funkar inte. Alltså kanalen.
Allsång på Skansen ligger illa till. Sånt får inte hända. Dä tar på psyket.
Therese är på väg. Hon har fått ett varningsmess om dä inträffade.
Men jag ska ta dä som en vuxen kvinna. Göra dä bästa av situationen.
Hur nu dä ska gå till. Sista programmet å allting. För helvete.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Ojda! Jag som inte har sett ett program ens av allsången i år :S

2007-08-07 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback