Uppladdning pågår.

..jag laddar för Harrys, mä ett glas pm å lite lifehouse..jag har inte kommit så långt alltså..
Dagens bilder får bli från min lite sämre sida.Alla har en sån.
EgoElin från bad side alltså. Håll till godo:
image158image159image160
Nu ska jag försöka bli en pingla. Försöka duger, som jag brukar säga.

Publiken säger
Postat av: Anonym

Haha, jag är för feg för sånt. På tok för feg. Never att jag törs traska rakt in på en fest helt alone.

Postat av: Anonym

Skicka mig ett mess när ni är påväg runt åtta vet ja så kan jag traska ner å möta er :)
Kommer det finnas pojkrövar att poängsätta? Det är ju en trevlig bisyssla, bredvid vindrickandet liksom. Hehe. 076-105 53 02 är mitt nummer. :)

2007-08-17 @ 18:10:33
URL: http://igobananas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback