Ursäkta medmänniskor.

Min lilla korta notis om Big Brother ger starka reaktioner. Här är en: "fan, om du ställer upp i big brother så kommer jag tappa ganska så mycket respekt för dig ^^"
För dä första så är dä ju tydligen inte Biggan längre, vilket jag är skitförbannad på. Å för dä andra skulle jag aldrig söka dit. Jag skulle lixom bara vilja gå på stan, å så kommer Adam Alsing fram å säger "men heeej..DU skulle passa skitbra i mitt program..häng mä in på direkten" Då skulle Emma döda mej, då är jag verkligen inte den syrra hon vill ha. Jag skulle skämma ut hela Kennmark-släktet once and for all. men dä skulle dä va värt. Jag skulle göra allt för å vinna. Allt. Hmmm.

Ikväll ska jag för övrigt till Rumskulla. Alla flickor i trakten vet vad som finns där. Eller ä dä bara jag som förstorar upp dä? could be. Fast i å för sej...rumskullaeken slår högre.

Publiken säger
Postat av: Tina

Vad är det som finns där? Tell me tell me tell me =P

Postat av: Anonym

Shit. Nåt jag missat alltså. Å andra sidan brukar jag undvika att ragga på lantisar, jag har fått för mig att risken att deras föräldrar inte är syskon är ungefär likla stor som att BB-Linda skulle kvala in till mensa tyvärr. Fast titta... går ju. :)

2007-08-20 @ 17:57:37
URL: http://igobananas.blogg.se
Postat av: anders

robinson är mer min grej men annars haka kaka jag också gärna på dokusåpastjärntrenden

2007-08-20 @ 18:05:05
Postat av: Egoina

jo, det gör jag nog.. haha :P

2007-08-20 @ 20:44:39
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: pop-mört

För en nyfiken: Vad försegår i Rumskulla?

2007-08-20 @ 23:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback