Värdelösa jag.

..jag håller på å rensar min dator lite..jag har sjukt mycke bilder å skit här..meningen är att alla onödiga ska bort..sånt ska man göra när man känner sej stark. Idag va jag inte dä. Jag kollar på dom, markerar dom, men kan inte trycka ta bort. Dä går inte. Jag får en klump i halsen nästan.  Å dä handlar om bilder på folk som är glömda å förlåtna. Endel är inte ens förlåtna. Men dom får ändå va kvar. Dom väcker trots allt lite minnen..bra som dåliga. Fasen alltså.
Jag är så värdelös.

..jag får vänta te jag har pms..då jävvlar åker ni bort..loosers..

Publiken säger
Postat av: Negern

Hoppas inte att jag går under kategorin glömda, heller inte förlåtna. För jag har mig veterligen inte gjort något som man ska förlåtas för! sådeså..

2007-08-10 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback