Alltså.

Jag är tokförkyld just nu. Dä känns lite sådär.
Jag snorar å hostar slem å håller på. Fräscht.
Men i alla fall, igår när jag gick å la mej..då fick jag sova mä öppen mun för å kunna andas..ni vet sådär så
man ber till gud att ingen ska se hur man ser ut.
Man är så äcklig man kan bli när man är såhär.
Täppt i näsan. Men så, mitt i  natten från ingenstans..släppte vänster näsborre..å då började dä tokrinna istället.
Jag förstår inte. Dä ä inte så kul å vakna av att dä rinner till alltså.


Publiken säger
Postat av: Emma

Du är inte ensam, jag är också sjuuuuk..
Blev det igår, nyår o allt. Men jag hade/har
feber på förkylningsskiten också!
Menmen, hoppas du hade en bra kväll igår.
GOTT NYTT ÅR, eller god fortsättning kanske man säger? : )

Postat av: Sofia

Den perioden har jag nyss genomlidit och det är som du säger - man ber till Gud att ingen ska se en när man ligger och sover... Öppen mun, herregud..

2008-01-01 @ 15:10:47
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback