Bää.

Jag hade ju tänkt att Norge skulle få vinna vm-guld. Men dä sket sej.

Imorrn ska jag å Alexandra ut på turné. Vi ska upp till Sälen. Vi ska säga hej, å vi ska säga hej då.
För jag ska stanna hemma i vinter. Jag kallar dä Sunt Förnuft.
Å jag ångrar mej inte. Inte ett dugg.

Jag snyltar på pappas dator. Mitt bredband vill inte samarbeta. Jag överväger å inte kalla dä för världens bästa uppfinning längre. Skitsak.

image452
Får jag lov?
Dä finns så mycke bilder på den här datorn.
I guess this is from Bäckfall. Där min häst går å äter sej tjock på sommarn, bland fåren.

Publiken säger
Postat av: Sofia

Men tackade du nej till Sälen? :O

Postat av: Sofia

nä vad tråkigt tycker jag :( men det viktigaste är att du är nöjd med valet, man ska inte göra något mot sin vilja, då slutar det alltid i katastrof!

2007-12-16 @ 19:48:55
URL: http://soffipoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback