BildExtra.

image463
Okej. Dä här är mitt hus. Dä ä här jag är uppväxt. Huset till vänster är Jessicas. Eller, dä va hennes.
Dä va bara hoppa över ett staket så va jag där. Mycke smidigt alltså.
Jag saknar dej som min granne Jejja
Men, ä dä nån som ska va gudmor te mina barn, då är dä Du.

Dä ä alltså i dä här huset jag bor nu, tillfälligt.
Jag brukar kalla dä för The Big Blue.
Jag vet, dä är grått. Men dä va blått en jävla massa år.

Jag bjuder på lite annat som hör huset till. Jag har klickat runt.


1. Såhär färdas en stjärna. Alltså min häst. Den vita dörren råkade sparkas sönder.
2. Minstingbrors vrålåk.
3. Den förbannade vedspisen. Men, brinner.
4. Å så jag då, jag är ju typ den viktigaste.


Publiken säger
Postat av: therese

svar: tack så mycket.

Postat av: Emma

Ska inte jag va gudmor?!

2007-12-22 @ 19:37:57
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se
Postat av: malon

mä hallå där! jag har missat att Bosse skaffat en ny vedspis! När hände detta?? flera år sedan?

2007-12-23 @ 17:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback