Brothers and sisters.

Min käre lillebror va oxå ute igår. Men inte på samma ställe som jag. Men dä va ett jäkla styr innan han kom iväg. Jag fick välja kläder åt han å halsband å parfym å shit. Å han avrådde mej från å gå ut i endast linne å tajjts. Jag vet inte om han på allvar trodde att jag skulle gå ut som en Jane Fonda.
Idag ska han köra på sin bästa syster, och även sin sämsta. Emma alltså.
Han hade fått gå hem från Hultsfred inatt. Å gått för långt. Jag brukar ju säga att alla vägar leder hit, men tydligen inte för honom. Han hamnade helt fel. Men fick tydligen sova i alla fall.
 
Jag råkade ringa Hänki inatt. Han svarade jätteglatt verkligen
"Jag är jääättetrött Elin"
Ojdå. Va tokit dä kan bli.

Brother oh Brother , Sister oh Sister
image429image430
"Alltså, du ser fräsch ut i dom där kläderna, fast fan så kan man ju inte säga om sin egen syrra"
Kan man visst dä, lillskit

Publiken säger
Postat av: mija

grymm klänning ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback