Dä gåår undan i svängarna.

Jessica säger:

fy fasiken..

ta en grabb så joinar vi babyboom 08

Eliin säger:

ska bli! allt för dej å mej mammalediga ihop!

Hrm. Nån frivillig?



Eliin säger:

ja..dä va därför du sa "om jag super ihjäl mej..får jag va mä dej då?" haha

Jessica säger:

ja det vore ju lätt.. jag tänkte nog så att om jag dog så kunde jag hänga med dej på din axel jämt..
sitta där å va mä..

Jessica säger:

säkert en riktigt smart tanke i mitt resonemang

Vi växte upp breve varann.
Å ja, man blir ju som man umgås.


Publiken säger
Postat av: Sofia

haha jasså du, så du har också problem med småsyskon som snor ens laddare? ;)

Postat av: Hannah

Yes, de behöver man verkligen! Gott nytt år : )

2007-12-30 @ 21:54:47
URL: http://ejnersten.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, samma här. Varje dag är det något som är borta ur min garderob, det är så illa att jag på kvällarna kollar genom garderoben vad som hänger där så jag kan se om något försvinner ;) Och nä du ska höra hur jag låter ibland, det är så att jag skäms. Det är inte småländska och inte stockholmska, bara en ful blandning :P

2007-12-31 @ 00:28:50
Postat av: anders

du vet vad som hander pa hoskullen

2008-01-09 @ 08:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback