Das tripp.

Trippen till vetlanda bestod av en mormor som satt i baksätet å berättade en massa grejjer, en mamma som satt å pratade mä sin dotter som sa Jaa å kollade på sin mormor ibland. Alltså har vi ingen aning om va mormor sa egentligen. Men hon hör inte så bra så hon vet inte att vi hade egen konversation där fram. Smidigt. Vi va på leksaksaffär, å jag blev lite avundssjuk för att dä inte fanns så fina leksaker när jag va liten. Fan. Ja, sen fikade vi. Sen på Willys blev jag lite rädd för mamma. Mitt från ingenstans kläckte hon ur sej "undra va folk skulle säga om jag satte mej här å kissade nu"  Å sen började hon gapskratta. Dä va nära att jag sprang all världens väg för jag tänkte att nu har hon blivit psyksikt sjuk. Men tydligen va hon bara i jättebehov av toa å dä fanns ingen nånstans så hon tänkte att hon kunde göra dä i protest. Hm. Å så kom hon på att om alla gör dä så ä dä ju ingen som kollar på just henne. Hemska tanke.

I have a littlebrother to watch nu. Han hittar på så mycke tok annars.
.Hej.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback