EgoElin pikar vänligt men bestämt.

Jag stör mej fortfarande på sånna som slutar prata när dom blir kära. Å framförallt stör jag mej på att så fort dä tar slut  tar dom upp den förbannade kontakten igen för å sen sluta nästa kärtillfälleOrka drygt bara duga som tidsfördriv mellan varven.  Men nu ska jag sluta mä dä. Omedelbart. Jag ska va så jävla otrevlig.
Skärp er för helvete.
Yes, this is a pik to vissa.

Publiken säger
Postat av: behöver inte ens säääääät

preiiis..så ni ska tas era jävlar Whohaha =)

2007-12-14 @ 18:15:26
Postat av: Emma

Haha, tack för påminnelsen :)
Jag får ICKE glömma det, det är det
viktigaste att kunde känner sig välkommen och uppskattad ;) Ojoj.. Haha, det kommer jag också gör nu när du sa det :D Men tog du med alla grejjer hem när du åkte hem för att hämta bilen? Eller måste du upp o hämta dem`??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback