EgoElins rätt å fel.

Vi börjar väl mä felen. jag har så mycke fel å brister.


1. Jag är FÖR hemsk när jag har pms. Jag skriker å svär å är skitarg på allt å alla.
2. Jag är lat. Som fan nu för tiden. Jag får ångest.
3. Jag är feg. Jag vågar typ ingenting. Rädd för dä mesta.
4. Jag har inte gjort nåt vettigt i mitt liv direkt. Jag bara far omkring å gör ingenting, typ.
5. Jag kan inte göra kullerbyttor. Dä ä skitdåligt.

Å så rätten. Ibland säger folk "du kan inte ha ett rätt i huvvet" Å jag börjar tro att dom har rätt. Fan mä.

1. Jag kan skriva. Bättre på dä än å prata. Tror jag. Jag har ju faktiskt skrivit 4 böcker. För tusan.
2. Jag kan ta hand om barn. Jag brukar kalla mej världens bästa barnvakt.
3. Jag kan fjäska för vem som helst så jag får som jag vill. Till å mä jobb.
4. Jag kan dela mä mej även att jag är ett ego. Alla är ego ibland. Dä vet jag.
5. Jag kan prata tyska.

Ni ser ju vilken nivå mina rätt ligger på. Hmm.

Utmaning made by 
Johanna                                   


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Vem fan kan göra kullerbyttor?

2007-12-07 @ 10:48:15
Postat av: Sofia

Problemet med kullerbyttor har jag aldrig förstått mig på. Det är bara att kullerbytta!

Postat av: Emma

Jaa, tråkigt tycker vi med :S
Tackar :) Heh.. Hm, det är bara att klicka där bilden ska vara, eller så går du in på inställningar, lätt :)
Hoppas din kompis får jobbet nu då!

2007-12-07 @ 16:05:21
URL: http://boodin.blogg.se
Postat av: mija

Hahah. Fan va bra svarat!
mer såna här roliga utmaningar ;) tss

2007-12-09 @ 02:26:47
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback