Fler frågor, fler svar.

Mija frågar:
 Har du inte sagt upp din lya? moved out? Avslutat work här hemma? what to do now?
Yes, jag har lämnat över min lägenhet till en student som enbart har prytt fönstret mä en enda ljusstake å en halvvissen blomma. Men dä ä skönt. För min fjuttiga a-kassa hade gjort så jag inte hade haft råd å göra ett skit om jag hade bott kvar. Nu bor jag hos pappsen ett tag. Mycke praktiskt.
Å nej, jag ska fortfarande jobba här hemma. Jag ska le åt gäster på Fredensborgs Herrgård i vanlig ordning.
När dom behöver mej. Alltså inte skitofta när folk inte kan spela golf eller gå på astrid lindgrens värld.
å vem vet om jag kanske ska torka lite snoriga näsor å byta bajsblöjor oxå


Publiken säger
Postat av: Sandra

Svar: kul att du tycker det :)
Kika gärna in i kväll, kommer ev upp ett videoklipp då... =)

Postat av: mija

Okidoki .. Har du körkort så ring å anmäl dej te dagiset i målilla som vikarie.
Där är.. eller var jag.. när ja va frisk.. dom behöver folk skitofta. å har skitmysiga barn :)

2007-12-18 @ 19:19:15
URL: http://abiggirldontcry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback