Harrys, igen.

Ingenting är så gott som pepsi max dagen efter ett harrysbesök. Ingenting.
Barbados igår. Han som sjöng va så himla gullig. Nästan så jag ville hoppa upp på scen å nypa han i kinderna.
Å Harry har bytt plats. Förskräckligt. Jag trodde nästan han va borta först. Huu.
Ja, dä va roligt faktiskt. På slutet kändes dä mest som att jag å Malin va kind of detektiver. "Amhää..va gör han mä henne?!" Såklart måste man lägga sej i sånt å helt plötsligt va vi tydligen bästa vänner sen tre veckor tebax. Jag å mr.stilig alltså. Stackars tjejen. Jag bara förstör.

Jag fick skumma mess. Nån skulle inte komma te Harrys för att "du hälsar ju inte i alla fall" å sen helt plötsligt kunde jag "dra åt helvete" Dä känns ju bra att man är en orsak till att folk inte kan gå ut. Jag får lära mej va artigare eller nåt. Ett  Hej kan betyda mycke. Uppenbarligen.

Nu ska jag se på idolfinal-repris. Bra skit.

Publiken säger
Postat av: johanna

hej är du inte medlem i gratisbio ännu ?

ni som forfarande inte blivit medlemmar : Ni får 50 poäng i välkomstpoäng om ni reggar er. Men reggar ni er via mig får ni 25 poäng extra! Så istället för 50 poäng har ni 75 poäng redan från början. Sedan är det bara att samla!

Det har kommit jättemånga nya Click-annonser (som man bara klickar på, och får poäng), och jag skrapade ihop 50 poäng extra alldeles nyss bara genom att klicka. Tog väl 1 minut ungefär.

här har du länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

GratisBio är LÄTT den bästa gratissiten på nätet!
du får gratis bio biljetter och present kort :)

Postat av: Emma

Ja, Elin glöm inte vad ett leénde
o ett hej kan göra mot en gäst.
You can make his/hers day, glöm inte ;)

2007-12-10 @ 00:35:23
URL: http://boodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback