Herregud så dä kan gå.

21.30 bestämdes dä. Party. Såklart ville vi till Harrys, men ingen ville köra oss dit, å ingen därifrån ville tydligen hämta oss heller. Vi va nästan lite desperata. Dä rycker i Harrys-tarmen så fort man blir lite pejron. Vi sjöng lite singstar. Sen svor vi lite över att vi skulle bli tvugna å gå bort till Hulingen. För..ut måste man ju. Där borta satt vi väl mest i en soffa å tjatade. Så som man gör där. Man sitter.

Sen däremot, då fick vi för oss att dä va läge för efterfest. "Efterfest hos Tanja!"
Dä ä vad hulingen medför, man kan inte gå dit utan å efterfesta.
Ond cirkel.

Vi sjöng singstar så Tanjas granne kom å bad oss va lite tysta.
Vi tyckte han kunde va mä, han va faktiskt bjuden han oxå. 
5.30 slutade vi å alla gick hem.
6.00 sov vi.
å vid 11.00 julfikade jag mä farmor å farfar hos Emma.

Å nu, ja nu eldar jag.

Publiken säger
Postat av: Sofia

Ja det gäller att man kan handskas med den där elden. Senast fick jag urinvägsinfektion för jag frös så mycket för att en viss person inte fick fyr på elden.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback