Jag svarar på läsares frågor.

Inte ens fem frågor fick ni ihop sammanlagt..Hörrniiiii.
Men Jennie å
Tina ska få svar prick nu.

Varför inget Sälen?
Därför att dä va svinigt, dä va skumt folk, dä va skumt jobbmassa polacker inblandat å jag hade ångest för å stanna kvar. Å när jag väl kom hem fick jag ångest för å åka tebax. Jag ville inte. Å dä måste man.
Å igår hämtade jag mina saker å dä kändes bara bra. Inget ohnejvarförskajagintebohärför.

Varför inget Harrys i helgen?
Dels så va är jag skitpank. Sen va jag på seriöst galej hos Therese istället.
Men, klart dä ryckte i harrys-tarmen framåt eftermiddan.

Hur länge har du å Tanja varit kompanjoner?
Typ sen i förskolan när vi käkade upp en hel sockerkakssmet
 istället för å baka den.
Dä va då vi märkte att vi va soulmates.
Å nu förstår sej ingen på oss.

Tack å hej nu ska jag hämta posten å skämmas för att jag inte har skickat ett enda julkort.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback