Jaha, gonatt då.

Dä verkar inte som min fredag blir mycke roligare än såhär. Så jag går å lägger mej. Jag kommer vakna så utvilad imorrn. Skönt. Förresten har jag en ny grej på gång;
Jag tänkte jag skulle uppfinna automatisk avbländning vid möte.
Jag glömmer rätt ofta dä där så folk blir vansinniga å blinkar på mej å håller på.
Dagens citat: "Å du, din svartskalle, du ser precis ut som min dotter"
Tack
Dagens låt: Give into me- Takida.
Jag är still in love with that låt. Grr.
Tack
Puss å Gonatt

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

AAh, shit. Glömmer också att blända av lite för ofta. Speciellt när man kört läng i mörkret, då tänker jag knappt på att jag har helljusen på alls! Om du lyckas uppfinna en sån där, så vill jag ha en!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback