Last Harrys.

Ett sista harrys. Å nu sitter jag här ensam i ett skitstort läskit hus. Hur jag ska kunna sova här återstår ju å se. Men ja, vi råkade bli limbo-flickorna på Harrys jag å Tanja. Vi snodde ett rött tjockt glitterband å knöt  ihop å tvingade i princip alla å gå under där. Endel va glada, endel skittjuriga. Nötter. Å som vanligt råkade jag ge bort mitt nummer, jag kan ju inte rå för att jag är så charmig så alla vill ha dä. Daah.

Gonatt.

Publiken säger
Postat av: Emma

Stackars.. men Linus är väl hemme.. han är ju ett trevligt sällskap =)

Postat av: anders

oj va langesen jag skrev har, bast att skriva forst att jag vill garna ha rabatt på liftkort och stuga, i utbyte kan jag ge dig 50% rabbat pa surfbrador bikini och massvisa med coola klader har nere och allt annant santdar som man saljer i surfaffarere har nere, du vet endel jobbar ju for billa bong och quick silver och alla som dar flashiga markerna. visst ar jag typ en av tidernas coolaste tk. nu tycker jag att froken ska skriva ett mail till mig nasim och beratta utforligt varfor hon vagrar ta emot mina sms, du skulle bara veta vad jag har skrivit till dig nar jag har vart sa dar fullpratglad som jag ar ibland

2007-12-01 @ 09:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback