Öppet brev till pappa.

Pappa, om du skulle varit hemma nu hade du varit galen.
För dä första äter jag popcorn å smular i soffan, jag har fötterna på bordet å så dricker jag Pepsi Max ur dina new foundlandsglas, å så eldar jag inte.
Å för dä andra har jag tvn på ungefär högsta volym å kollar på min fantastiska Håkan Hellströms dvd.
Explodera Bateria!
Just nu lever jag mej in i Livekonserten från Göteborg.

Tidernas bästa film. tidernas bästa artist.
♥Magiskt är ordet.♥


Publiken säger
Postat av: Sofia

Magiskt men TRAGISKT. Han borde inte få skivkontrakt

Postat av: Emma

Haha, ja det tror jag med.. Dom kände konkuransen till Hultan. Dom var rädd att jag skulle åka ner till Hultan o gå ut med dig :)
Haha, där fick dom! Rätt ska vara rätt.

2007-12-27 @ 21:35:01
URL: http://boodin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback