skittråkigt-lista.

Dä ä skittråkigt när:

♥Msn muppar sej å man åker inutinut..igår va dä Gerry the perve. Idag Elin the perve.
◊Folk undanhåller saker å tror att man är dum i huvvet å inte fattar.
♣Folk bryter ständig kontakt för dom har bättre saker för sej. Dä ä så jävla dåligt. Om jag inte hade vatt så tuff hade jag kunnat bli lessen. Nu är jag bara tjurig.
♥Man inte har nåt å göra.
◊Man ska försöka trycka sej i nytvättade jeans.
Folk i allmänhet skyller dä mesta på stackars invandrarna. Svenskar är minst lika kriminella.

Publiken säger
Postat av: Sandra

Svar: jaa visst vore det bra!!!

Jag kommer blogga under min resa, så fortsät gärna kika in =)

Postat av: Hannah

Jag kan säga att jag skulle nog hållt mig borta från de dära huset, gick ju bara sönder så fort jag tog i de! Så de va därför limmet åkte fram ; )

2007-12-20 @ 10:34:49
URL: http://ejnersten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback